1396-07-06 12:55
739
0
44650
آیت الله قدمی در مراسم شب هفتم هیئت حیدریون :

چطور کسی که خود را شیعه می داند به خود اجازه می دهد که نظام اسلامی را تضعیف کند / خبیث ترین انسان ها کسانی هستند که به دین خدا خیانت می کنند

مدرس خارج فقه و اصول با انتقاد از برخی افراد گفت : چطور کسی که خود را شیعه می داند به خود اجازه می دهد که نظام اسلامی را تضعیف کند .

به گزارش گلستان ما ؛ آیت الله سید حبیب الله قدمی در شب هفتم محرم در جمع عزاداران حسینی هیئت حیدریون گرگان گفت : در طول تاریخ انسان های زیادی فدای دین شده اند و فقط بنی اسرائیل در یک روز 70 پیامبر را به شهادت رساندند .

آیت الله قدمی با بیان اینکه انسان برترین موجود عالم است ولی دین خدا برتر از انسان است  ، افزود : خداوند متعال در قرآن اسم 5 پیامبر را بعنوان پیامبران اولوالعزم و صاحب شریعت نام می برد در سوره های احزاب و شورا  و متوجه می شویم که دین برای اجرای در جامعه است .

وی تصریح کرد : ما در کشور فقط یک محور می خواهیم  ، در امامت ، خداوند عالم هم که می خواهد کاری بکند با امام هماهنگی می کند .

حافظ کل قران کریم خاطرنشان ساخت : خدا می فرماید دین را اجرا بکنید ولی با یک محور ، این یک اصل اسلامی است نه یک اصل مختص تشیبع  لذا می توان درک کرد که چرا امام علی در زمان پیامبر اکرم محور نشد.

آیت الله قدمی با انتقاد از برخی افراد گفت : چطور کسی که خود را شیعه می داند به خود اجازه می دهد که نظام اسلامی را تضعیف کند .

وی با اشاره به اینکه هم پیاده کردن دین و هم رهبریت واحد هر دو مهم هستند  تصریح کرد : اگر کسی خودش را فدای دین کند ، چقدر ثواب دارد  و برترین انسان ها کسانی هستند که به دین خدا خدمت می کنند ، خبیث ترین انسان ها کسانی هستند که به دین خدا خیانت می کنند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.